onsdag 11 november 2015

Se på fan, där är hon ju....

Hej, det är bara jag, brev från bäste vännen och så vidare som det heter...
Jag har lite problem, med datorn, inget annat, så du kan lugnt sätta dig till ro. ;)
Hur som haver, Ulvstrumpa may or may not, (det beror på hur det går med nästa steg som jag ska ta) turn into another blog. (Lite Swenglish på onsdagskvällen kan väl inte skada?) 
Och vill du ha nya url'en ( som kanske eller kanske inte uppstår) så går du in på Ulvstrumpas facebook-sida, där du plitar ner med dina finaste kråkfötter att du vill ha min nya eventuella url, samt lovar evig hängivenhet och alla dina öl och din choklad till mig, i all evighet, amen.
Så. Nu får vi se vad som händer. Håll tummarna för att jag inte ska behöva slita ihjäl mig med en ny url och blog och allt vad det innebär. 
Here we go...


Och, nej, det är ingen idé med kommentarer här, jag kanske aldrig mer kommer in här. (Jag har stor tilltro till mina teknikaliska kunnigheter...)

Inga kommentarer: