onsdag 27 mars 2013

Tänk om det stod på löpsedlarna...

Jag har tänkt lite...
Bland annat på folk som vill bli kända. Varför då?
Själv får jag frossbrytningar av blotta tanken, tänk att vandra nerför gatan och se på löpsedeln 'Ulvstrumpa glömde att ta bort luddet ur torktumlaren; Grannen i exklusiv intervju 'En ren provokation!'

Eller 
'Ulvstrumpas natt på stan, läs allt om hela kvällen!'
Eller
'Ulvstrumpa sedd med rufsigt hår och utan makeup, är hon på dekis?'
Eller
'Ulvstrumpa i häftigt bråk; hördes läxa upp katten när han satt på matbordet, kan det här vara det som tar knäcken på deras relation? Obs, smygtagna bilder av katten ingår och är han inte lite ovanligt tjock, katten?'
Eller
'Ulvstrumpas katt går på dietmat, ny figur till beach 2013? Var med och debattera ikväll, är det rätt med dietmat för katter?'


Ja, tänk dig själv... Vilken löpsedlar vi skulle ha....

6 kommentarer:

Lippe sa...

Jag som varit på löpsedeln en gång ryser av obehag!
Först tänkte jag skriva: på löpet, men det lät lite tokigt ;)

Shirouz sa...

Ja, det har du ju, ja! Och det skapade inte mersmak? ;)
Ha! Lite tokigt men görsköj :D

Baronessan sa...

Tack och lov att man är okänd! Jag skulle inte palla en dag.

Helena sa...

Om de rubrikerna kommer upp kan t o m jag tänka mig att köpa tidningen. :D

Shirouz sa...

Hej Baronessan,
ja, det är ju tur, tänk att ha paparazzi i varenda jäkla buske :D

Shirouz sa...

Hej Helena,
jag hoppas att den dagen inte kommer :D