fredag 15 mars 2013

..jamen, nu kan ni ju äntligen komma i kontakt med mig. Hurra. Eller något..

..Man ska inte göra det lätt för sig... Eller som någon sade, 'Jag har så lätt att göra det svårt för mig.' 
Det stämmer in på mig. Jag vet inte om man måste ha speciella färdigheter eller om det helt enkelt räcker med att vara en allmänt kaotisk personlighet, men troligen det senare.
Först, nu är jag äntligen här igen, för att motivera mig själv, så har jag skapat en morot (!) eftersom jag inte bara är kaotisk utan dessutom är som en gammal åsna.
Man får draaaaaaaaaa mig till bloggen och när jag väl sitter här så mumsar jag i mig moroten och tänker 'men hördu jag, det här var väl fan så trevligt ändå?'
Sedan när jag är färdig så återvänder jag inte i första taget, eftersom åsnan hellre vill sitta i soffan och tugga lite hö.

Hm, nu ska vi se, var var jag? Jo, just det, kaotisk åsnepersonlighet...

Hur som haver, för att ni ska kunna komma i kontakt med mig har jag äntligen (för det är väl det ni väntat på?) skapat en spritt språngande ny (ja, jag vet, jag vill se någon skapa en 'spritt språngande gammal) facebooksida. Där kan ni titta in och gilla och sända mig små meddelanden, kanske foton av er själva men dock tyvärr inte chokladaskar och whiskey.
Jag vet. Jag tycker också det är förfärligt synd. Någon borde uppfinna trådlösa whiskeyflaskor som materialiseras i folks bostäder. För att inte tala om choklad.
Vi jobbar på det, tycker jag.

Nu ska vi se, var var vi? Just det, lätt att göra det svårt för sig. Eftersom det är så svårt för mig sätta mig ner vid datorn och skriva, så varför inte en fb-sida också? Jag räknar kallt med att uppdateringarna kommer att sjunka till en gång i halvåret, men det är risker man får ta..  Eller som det brukar, det kommer en störtflod av skriverier och sedan blir jag knäpptyst. Du vet hur det brukar vara...
http://www.facebook.com/pages/Ulvstrumpa/568983773126166
Dessutom får alla choklad som gillar den. På ett eller annat sätt. (*viskar 'trådlöst'*;)

Inga kommentarer: