fredag 8 april 2011

Tack!


Jag har fått en award, både från Baronessan viskar i vinden (vilken ni borde läsa) och Här ifrån och vidare (och samma sak gäller här, titta dit ögonaböj!)

Den går ut på att man ska ge Awarden till 5 bloggar man gillar och som har färre än 100 följare. På så sätt uppmärksammas dom och det blir lättare att upptäcka dessa. Och då väljer jag att ge denna till följande fem:

Mad World.
Tammi Tusan 
Cickis design
Hälsning från Ormanäs
Gubben vid Rämen

Här har vi dem, fyra kvinnor och en Gubbe.
Alla har de ordet i sin hand, ibland ler jag med dem, ibland är det lite sorgsamt.
Precis som livet.

Och jag får be om ursäkt att det tagit lite tid innan jag lade upp det här, men ni vet,
det har varit upp och ner här, jag är mycket glad över awardsen, tack!

7 kommentarer:

Madelene sa...

Åååh Tack bästaste Ulvstrumpa!! =D
Vad glad ja vart!

Lippe sa...

:)

Shirouz sa...

Hej Madelene,
den skulle du bara ha, det var självskrivet :)

Cicki sa...

Tack snälla du. Det är precis vad jag behöver mitt i allt snörvlande. Kram

Shirouz sa...

Hej Cicki,
väl bekomme, krya på dig, kram!

Kalle Byx sa...

Jag tackade igår men det har visst ramlat bort. Så jag tackar en gång till. Jag känner mig djupt hedrad. Bugar och tackar.

Shirouz sa...

Hej Kalle Byx,
väl bekomme, du skriver så bra!