torsdag 14 april 2011

...brist på konsonanter...

Jag tror att jag fått en överdos av sol idag.
Satt här så nöjd och läste era bloggar och hade det inte dumt alls.
Kom till min egen blogg och läste min rubrik "Stye och jag rasar."
Styre heter han givetvis.
Inget annat.

Jag skyller på att han var så rasande att jag fick brist på konsonanter.
Och ja.
Det är nog läggdags för mig nu.
I morgon ska jag ju upp tidigt igen.
På mötet som jag redan i morse var redo att gå på.
Det skulle inte förvåna mig om jag blev försenad i morgon.
Men då tänker jag säga att jag varit på väg ända sedan igår.
För det har jag ju.
I teorin och i praktiken tills jag insåg det där som ni vet att jag aldrig har.
Nog pratat om det...

2 kommentarer:

Gubben sa...

Bara konsonantbrist? Här är det brist på det mesta, kan jag förtälja. Inte minst arbestlust!

Shirouz sa...

Hej Gubben,
nej, arbetslust vet jag inte vad det är, arbetsolust däremot är jag mycket bekant med. ;)