tisdag 8 mars 2011

Hur ska det gå!?

Oh! Sju minuter till Halv åtta hos mig!
Och vi som har "så mycket att säga varandra, men det blir ingenting, ingenting sagt" som en vän till mig brukade sjunga.
Han sjöng det med ljus basröst och lät som en förvirrad smurf, det var mycket vackert...

Men.
Påminn mig om att vi ska diskutera; sötpotatis, ingefära, kvinnodagen, drivkraft versus drygkraft, tandläkare och bristen på tussilago, fan vad det blåser på slätten och hur ska det gå med mitt torp när hus säljs av utav ägarna? Det bekymrar mig mest faktiskt. Mitt lilla hus på slätten med syrener. Fy fan, det kan gå illa. Men. Det kan ju gå bra också. Vi får se.
Nu hinner vi inte prata mer just nu, men tala gärna in ett meddelande i kommentaren, om vad du vill att vi ska prata om,
lev gott, för nu.

2 kommentarer:

Kalle Byx sa...

Spöken och vargtimmar verkar vara ett givet samtalsämne.

Shirouz sa...

Hej Kalle Byx,
ja, det har du rätt i!