lördag 12 mars 2011

Förkylt också.

Hej på er,
bara lite snabbt, jag ligger och hostar och nyser och förbannar alla förkylningar just nu.
Ja, okay, jag förbannar allt nästan.
I natt låg jag vaken till fyra, det ironiska i det hela är att jag för inte så länge sedan tänkte "Vad mysigt det skulle vara att vara vaken på natten och ligga och titta på tvn."
Jag kan meddela att nu när jag låg vaken hade jag ingen lust alls att titta på tvn.
Det enda jag ville göra var att sova.

Annars, så är det hopp om livet, jag återkommer när jag inte känner mig fullt så monsteraktigt.
Ha det gott, hör ni.

9 kommentarer:

Bitten sa...

Krya på dig!

Mångmamma sa...

Krya på dig.
Denna eländesvinter måste gå över.
Någon gång?

Chorizo sa...

Samma här! Hosta, snörvel och halsont. Jag råkar ha tabeletter som hjälper mot hostan, annars vet jag inte hur det gått.

Moster Ma sa...

Krya på dej!

Cicki sa...

Krya på dig, kompis.

Kalle Byx sa...

Krya på dig. Och du. Det finns inget bra på TV så du missar inget. Bara krig och elände. Jordbävning och katastrofer. Och en mysfarbror med mustasch.

Shirouz sa...

Åh, tack allihop, hörni! :)
Jag är fortfarande inte riktigt fit for fight, det här var urmodern till alla förkylningar och hon var förbannad, som jag fått... Jag återkommer när jag är lite, lite starkare, tills dess, ha det gott, ni som är friska, förbli, ni som är sjuka, krya på er, så hörs vi :)

Daniel sa...

All medlidande! ingen tycks slippa undan i år!

Shirouz sa...

Hej Daniel,
tack! Nej, i år så fördelas det över alla...