fredag 24 december 2010

God jul allihop!

Jag har suttit här sedan igår kväll och försökt ladda upp en bild på Styre i tomtemössa (okay då, man ska inte luras när det är jul, jag gick faktiskt och lade mig, men försökte igen nu på morgonen...)
Hur som helst, det fungerar inte.
Så, jag säger det väl med ord.
God Jul på er allihop, en del av er känner jag på ett sätt efter åren här som bloggare, en del vet jag inte vem det är, men lika God Jul till er.
Sköt om er allihop,
och med Lundells ord: Fred och lugn i natt i människoland.

4 kommentarer:

Bitten sa...

God jul på dig också! Hade varit kul att se Styre i tomteluva ...

Shirouz sa...

Hej Bitten,
god jul till dig med och jaa!!!
Han var så förbaskat söt i den, jag ska försöka senare, något fel gör jag...

Moster Ma sa...

En riktigt God Jul till Er från Moster Ma och Pito!

Shirouz sa...

Hej Moster Ma,
tack och god fortsättning till er :)