tisdag 2 november 2010

Det här verkar ju bli en bra dag.

Det här verkar ju bli en bra dag.
Började så smått med att stampa lillkatten (som vi alla vet inte är så liten numera) på svansen imorse så att han vände sig om, blängde med tusen eldar i ögonen och sa "WAuuu?"
(Jo. Som tur är, det var inte så hårt.)

Sedan gick jag in i sovrummet, drämde till mig själv med hurtsdörren rakt i knäet så att jag böjde mig framåt och såg stjärnor och planeter som inga astronomer skådat.

Antagligen är det ett stort, svart moln över mitt hus just nu, fyllt med svordomar, tandagnisslan och Styres förbannelser över sin klumpfotade matte.

2 kommentarer:

Kalle Byx sa...

Den slutade bra om jag förstått det hela rätt. Dagen alltså.

Shirouz sa...

Hej Kalle Byx,
jo, den gjorde det, lite smidigt när all otur klumpar ihop sig direkt på morgonen och sedan försvinner. :)