onsdag 17 mars 2010

Tack!


Jag har fått en utmärkelse avPärlmudden

Det här är instruktionerna till utmärkelsen:

The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.


Jag tackar och bockar, uppskattningen kom precis när jag behövde det och fick mig att le.
Och du vet... Jag har så svårt att bestämma mig, jag skickar vidare till alla som står i listen till vänster, ni ljuvar upp tillvaron, så är det!

6 kommentarer:

Gubben sa...

Glad Påsk!

LordParzifal sa...

Du får ett lila påskägg av mig, sa Påskharen...
http://ak.imgfarm.com/images/fwp/myfuncards/Holidays/lg/HappyEaster.jpg

Be well,
LPatrikWJ

Shirouz sa...

Tack Påskharen, och inte minst dig, Lord Parzifal,
ha det gott :)

Shirouz sa...

Glad Påsk själv, Gubben! :)

hiertha sa...

Tänk att påsken alltid är glad. Kul för den! :)

Hoppas du också är det.
Glad.

Shirouz sa...

Hej Hiertha,
ja, det är märkligt det där, när jag tänker på det, midsommar är också glad, jämt. Vilket jag kan säga med bestämdhet är en förbannad lögn ibland ;)
Jodå, jag är ganska glad, det är en märklig resa jag är ute på just nu, det jag kan säga är att den är i vilket fall som helst kanske inte så glad jämt, men har alltid ett stänk av galghumor och det får man ju vara glad för... ;)

Ha det gott :)