torsdag 10 december 2009

Jag ska bara.....

Lugn...
Det kommer uppdatering.

Men först ska jag iväg och hylla äldsta vännen som passar på att fylla år idag.

Tänka sig, för inte länge alls sedan sprang vi runt på gatorna i en småländsk stad, levde rövare som bara barn kan och nu är vi här.
På andra sidan seklet men fortfarande med spring i benen.
Det är nog något att vara smått tacksamma för.
Många broar har man gått över genom åren, många broar har bränts men vissa broar håller alltid för steg över till vänners sida.
Det är märkligt och en gåva i sig.

Men nog om mig.
Nu ska jag iväg och fira en stund!

6 kommentarer:

Red sa...

OK då! Väntar ett litet tag till... OBS litet

Cicki sa...

Vad underbart det måste vara att fått vara vänner i så många år. Grattis både till henne och dig för en sådan vänskap.

Motvalls gubbe sa...

Vi väntar med spänning på uppdatering. Till dess säger motvallsgubben, som inte drar sig för att skriva leverpastej:
Hej och tack, leverpastej.

Shirouz sa...

Hej Red,
jag får hoppas på att tiden är relativ hos Red, som den verkar vara hos mig. :)

Shirouz sa...

Hej Cicki,
tack och jo, så är det, vi vet precis hur vi ska driva varandra till vansinne efter alla dessa år. Nejvars, skämt åsido, det är en gåva :)

Shirouz sa...

Hej Motvalls gubbe,
och välkommen!
Jo, jag börjar dra mig närmare och närmare bloggen så innan jag vet ordet av så ligger det nog något färdigskrivet här, hmm, du har rätt, man ska våga leverpastej, så jag säger lika dant,
hej och tack, leverpastej :)