torsdag 24 december 2009

God jul á la Styre.







Vi önskar en god jul till allihop med Styre Långskanks version av julmössebärande.



Ha det riktigt bra och sköt om varandra!
Katta och katterna Asta Katt (som vägrar vara med på bild) och Styre Långskank som tänker sig en karriär som modellkatt....
Och... Alla jag inte hann runt till för att önska en God Jul, ni vet hur jag är, skjuter upp allt till det sista, men jag önskar er en riktigt God Jul allihop. Drick mycket julmust och lyssna på Pogues "A fairytale in New York" så blir det jul. Jag lovar.

10 kommentarer:

Mad World sa...

Gud Jul på dig själv, och de söta tomtekatternA!

Cicki sa...

En riktigt god jul till dig och katterna också. Kram

LordParzifal sa...

Detsamma, ja det vart ju dåligt uppdaterat för mig i år men jag lade upp alla jultexter ifjol men ska uppdatera imorgon juldagen

Be well,
LPatrikWJ

Ursula sa...

Guuud så söt han är, din Styre! En professionell karriär som fotomodell kommer att gå blixtsnabbt uppåt! :-)

Hej, Sköna Shirouz, och tack för kommentarer och att du velat bli Följare hos mig - det har tyvärr inte funnits mycket att följa det gångna året, men jag har iaf bättrat mig nu på slutet - likt vår gemensamme idol Piraten... :-)
Ska försöka bättra mig 2010, och just nu ser det hoppfullt ut, men jag kan inte lova något bombsäkert.

Har saknat dig och dina härliga epistlar (rätt ord?), och har varit inne här ibland men inte hunnit kommentera. Ska försöka hinna läsa tillbaka litet oxå, men måste hälsa på hos andra bloggvänner nu. Har ganska mkt att stå i fram till mitten av januari, men sedan hoppas jag att tiden ska räcka och orken inte gå åt till att tampas med snö och kyla...

God fortsättning, Shirouz, och ett mycket gladare år 2010!

Shirouz sa...

Hej Mad World,
tack detsamma :)

Shirouz sa...

Hej Cicki,
och tack detsamma! :)

Shirouz sa...

Hej Lord Parzifal,
tack detsamma,
jag har kommit lite efter med uppdateringar jag med, det blir så ibland, tittar in lite senare till dig och kollar.

Shirouz sa...

Hej Ursula,
jaa, skulle man tro Piratens ord (vilket man alltid bör göra) så är det alltid bättre att skjuta upp, och jag skulle också tro att han i det här fallet skulle vara grymt nöjd med oss båda, vad det gäller att uppdatera... ;)
Jag blev grymt glad (passar väl bra att använda så här i svinflunse-och-julskinketider....) att se att du skrivit flera gånger nu, men precis som du, så har jag inte hunnit kommentera heller, jag kommer åter när det är lugnare här.
Hur som haver, alltid förbaskat roligt att läsa din blogg och se dig, sköt om dig och ha det gott, så hoppas vi att 2010 är lite lugnare.
Styre hälsar och tackar, han är omåttligt stolt över korten, även om smockan hängde i luften på den första kortet (från honom alltså, det är nog därför jag sitter med nästan knäppta händer och ber att han inte ska vända sig om och sopa till sin kära matte....)
Styre meddelar vidare att han aldrig mer tänker uppträda i huvudbonad. :)

Pärlmudden sa...

Hoppas du har en riktigt bra jul!
Kram

Shirouz sa...

Hej Pärlmudden,
tack, hoppas du har detsamma, kram! :)