tisdag 15 september 2009

Det verkar smått beroendeframkallande...

Jaha du.
Det ska jag bara påpeka att det här facebookandet är min själ smått beroendeframkallande. Styre Långskank använder sin som blogg, (även om jag sagt till honom att det inte är meningen) men han hävdar att mycket spännande händer i hans liv att han känner att omvärlden bör informeras.
Å andra sidan, han är ny till världen och det är förståeligt att: "allt ännu är ett mysterium men spännande som fan..." (jodå, en liten travesti på Lundell, minsann...)

Själv använder jag min egen FB på ett moget och ansvarsfullt sätt.
Inte ett ord i onödan, bara information om tokviktiga saker jag har för mig. Som idag (fast det har jag ju inte hunnit skriva än så det skriver jag inte här..)

Det enda som oroar mig är att det som sagt verkar beroendeframkallande. Men jag tänker det lär gå över. Som myggbett gör, först kliar det och sedan till vintern är de ett minne blott.
Men skoj är det än så länge!

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Jo, det är kuligast i början sen dör det liksom ut. När man märker att det inte händer så mycket som man vill att det ska hända.

Shirouz sa...

Hej Baronessan,
jo, jag kan tänka mig att det är så, nyhetens behag osv, så jag antar det är lika bra att ha kul medan det är kul :)