torsdag 11 juni 2009

The Woodruff Special : Blickfångaren från Bug Run 2009

Baronessan undrade vad jag skrev om i söndagsmorse, det var den här som fick folk att applådera.
Och här var det tänkt att videon skulle vara och ladda helt okomplicerat, en vacker tanke, eller hur?
Men inte fan gjorde den det...


Så i stället får ni vackert klicka på länken.... (Jo då. De som till äventyrs undrar hur mycket jag svurit kan luta sig lugnt tillbaka och vara säkra på att diverse svavelosande eder har svett taket här...)

Men här är en länk. Sex månader och en vecka tog det. Och den blev grym!
http://www.youtube.com/watch?v=YwaVKA0-SyI





6 kommentarer:

Bitten sa...

Wow! Vilket åk!

Shirouz sa...

Hej Bitten,
ja, den är så frän :)

Baronessan sa...

Å de va de värsta! Ingenting för oviga personer att ta sig i och ur. Var lite rädd att den skulle skrapa i så låg som den var. Men läcker! Mycket läcker!

Shirouz sa...

Hej Baronessan,
ja, vi gick framför honom när han körde på bugrun-området eftersom sikten är närmast obefintlig.
Den är sanslöst låg, han ligger ner och kör.... :)

Cicki sa...

Den var häftig. Jag fattade inte hur låg den var förrän han skulle kliva ur den. Jag hade inte tagit mig varken i eller ur, kan jag ju berätta.....:-)

Shirouz sa...

Hej Cicki,
samma här, hade jag kommit in så hade jag troligen inte kommit ur... :)