lördag 13 juni 2009

Fröding, för fan!

... För övrigt...
Det slog mig att kanske undrar grannarna ibland vad jag styr med....

Som imorse.
"Ring så spelar vi" var på i köket, jag kom från hallen och hörde något om sinnessjukhus och Per Persa (eller vad det nu var), ivrig som jag är plus med ihärdiga lock för öronen (en förtjusande svit efter förkylningen) sladdade jag in i köket och hörde hur den utfrågade sa "Hmmm... Hmmm..." varvid jag röt (som en mistlur i storm antagligen)
"Fröding, för fan! Fröding!"

Tyckte nästan hur jag hörde grannen vägg i vägg tappa något i golvet av ren förskräckelse...

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Nu undrar jag om den i radion hörde dig också?

Shirouz sa...

Hej Baronessan,
konstigt nog verkade den inte göra det. Och jag som skrek för kung och fosterland...