torsdag 22 januari 2009

Yeah!

Vet du?
Jag har en STUGA!!!!!

8 kommentarer:

Cicki sa...

Jättegrattis. Har du hört något namn än eller heter den bara Stugan. Kanon! Toppen och allt det där!

Loveina sa...

Stort grattis!!!

Lokesson sa...

Grattis!
Som du själv skrev tidigare så var det väl bara en tidsfråga.
Jag gissar att det kommer att gå åt mycket tid och energi på stugan när det blir lite varmare, men vi får väl hoppas att det blir LITE tid kvar för bloggandet.

LordParzifal sa...

Får väl hoppas fadern är i närheten om du skulle bli liten som en tesked då, menar jag...

Be well,
LPWJ

Shirouz sa...

Hej Cicki,
och tack! :)
Jo, nu känner jag stugan vid namn, jag går här fortfarande och smakar på namnet, Fimpen sa "Men så ska väl inte ett torp heta!" men nu är ju fallet som så, att stugan faktiskt heter det den gör. Jag tänkte jag skulle blogga om namnet, stugan och hela härligheten. :)

Shirouz sa...

Hej Loveina,
tack! :)

Shirouz sa...

Hej Lokesson,
och tack! :)
Jo, det var nog sjutton bara en tidsfråga.
Jag tror det kommer att gå åt en hel del tid och jag ämnar insupa en hel del energi därute på landet, men någon bloggning ska det väl bli emellanåt, hoppas jag också ;)

Shirouz sa...

Hej Lord Parzifal,
absolut! Jag ämnar inte bli teskedsliten utan att säga till i förväg ;)