lördag 10 januari 2009

Ssccch....

Och när jag ändå är igång och bekänner alla mina tankar.
Här kommer något som är förbannat svårt att kunna med.
För mig själv, alltså.
Men.
Usch... Det är så jag darrar på tangenterna.

De få låtar jag hört av Lasse Stefanz...
Jag gillar dem.


Ssschh... Inte ett ord om det här om vi råkas.
Vi kan alla ha svackor i våra musikaliska skattlådor.
Och än så länge har jag inte ett enda album av dem.


För övrigt...
Så tror jag det är hattens fel.
Sångarens cowboyhatt menar jag.
Just nu är jag svag för cowboyhattar som fan.
Hoppas det går över.

6 kommentarer:

Boktoka sa...

Kan man älska en fellow bloggare? Kanske inte på samma sätt som man älskar en käraste eller sin mamma. Men ändå.

Din Lasse Stefanzbekännelse får mig att hysa varma känslor. Inte för själva lassestefandet utan för att det var så rörande modigt. Jag förstår precis. Och jag lovar att inte säga till någon.

Ikas pappa gillar också LS förresten. Men jag vet inte om det beror på cowboyhatten.

Gubben sa...

Men kors då! Vilken bekännelse. På tal om bekännelse - är inte den där Lasse Stef... (ja du vet vem jag menar) religiös eller så..?

Shirouz sa...

Hej Boktoka,
ja, självklart kan man det, det här hör väl till min kategori "Saker som jag verkligen önskade att jag inte tycker om eftersom jag inte tycker om att jag tycker om det men lika fan tycker om det ändå....." ;)

Shirouz sa...

Hej Gubben,
inte en aning, men om han är det får jag säga som dig: Men kors då! ;)

Ursula sa...

Oh, du modiga, Sköna Shirouz!
Så länge du inte ha något av deras album, så... ;-)

Shirouz sa...

Hej Ursula,
nej, jag lovar, inte ett enda album har jag. Men jag skruvar upp varje gång (alldeles för få gånger på tal om det) som jag hör "Vi tar en runda i baren...." Där är som tur är också Plura med, så jag kan skylla på att "Oh, Plura tycker jag så mycket om!" ;)