fredag 30 januari 2009

Jag tackar och bockar :)







Jag är stolt som en tupp (hm, det är fasen vad djurliknelser det är på min blogg...)jag fick den här utmärkelsen av Cickis desígnblogg !

Jag ska också ge den till sju andra, som jag tycker är något i hästväg (förlåt, jag kan inte låta bli... djurliknelser tycks vara något som jag brinner för...)och nu menar jag något i hästväg i positiv bemärkelse alltså...


Men, jag har ju mina fasta bloggar som jag ständigt läser och återkommer till, de har blivit en vana, liksom kaffet på morgonen och te på kvällen. De har jag redan premierat och talat om att jag uppskattar så jag sitter här nu, och funderar på vem jag ska premiera den här gången.


En ny favorit har jag fått:

Och de andra, de återkommer jag till och fyller på här vartefter.

Vidare, så ska man: (och här klipper jag och klistrar direkt från Cickis blogg, för ska jag förklara hur det går till så kommer inte någon att begripa vad jag menar ändå. Jag känner mig själv.)

Här kommer litet förhållningsorder för utmärkelsen:
*Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
*Länka till personen som utmärkelsen kom från.
*Nominera minst sju andra kreativa bloggar
*Länka till dessa bloggar i din blogg
*Lämna ett meddelande till personerna på deras blogg.


Och nu kommer uppdateringen. Ursäkta att det dröjt, men vid det här laget vet ni väl hur jag är. Uppskjutandets drottning, det är jag det..

Den andre som jag vill nominera och har tänkt nominera i en vecka ungefär,
är givetvis :
Mad World
Jag vete sjutton var Bitten får sin inspiration från, men hon är en kreativ skrivare, alltid något att läsa och fundera över. Suveränt!

Resten återkommer jag till senare!

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Åh, jag tackar allra ödmjukast och niger så skinkorna studsar i backen!

Shirouz sa...

Hej Baronessan,
du är den väl värd, och jäsiken jag önskar jag vore lika vig, försökte jag mig på det så skulle tyngdkraften genast sätta in så jag blev sittande. ;)