onsdag 24 december 2008

Det snöar! Det snöar! Jo, jag sa just det, DET SNÖAR!!!!!

Det snöar!
Det snöar!
Allting är vitt, vitt, vitt!!!!
Fattar du?
Det är snö! Det är julafton! Tack kung Bore!!!!

DET SNÖAR!!!!!!!


(Och ja.... Jag vet... Jag avskyr normalt sett snön. och halkan. Men snö på julafton är helt okay!)

Nu ska jag packa och ge mig iväg till min vilde far, han har hemfört (i triumf som vanligt) ett kilo prinskorv. Det innebär att vi har närmare ett ton att göra av med. Jag tänker att vi får kanske göra små grisar av prinskorvarna och förfärdiga en liten bondgård. Vidare kan vi ju alltid hänga prinskorvar i granen, göra små kransar av dem och sist men inte minst ägna oss åt prinskorvskastning med förbundna ögon.
Och nej. Så fantasilösa lösningar som att frysa in dem går fetbort. Det begriper du väl? ;)
God Jul, folk och fä!

Inga kommentarer: