tisdag 5 augusti 2008

Guld

... och jag har börjat läsa Tre män i en båt.

Jag hade inte behövt vara orolig att den inte skulle vara lika rolig, den är banne mig ännu roligare än jag minns den, det här stilla vansinnet som går igenom sidorna är fullständigt obetalbart och jag skrattar så att jag avger glädjetjut i slutet på garven, katterna flyr ut ur rummet allt medan de skakar på huvudet, grannarna är troligen milt avundsjuka på hur kul jag har och glädjetårar söker sig emellanåt ner på kinderna och magen får en hälsosam skratt-workout flera gånger om.

Sådana här böcker är guld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så är det :) Och det bästa är dom där styckena man helt glömt av sen förra gången och kommer ihåg när man börjar läsa dom och undrar hur man nånsin kunde glömma nåt så bra..

Shirouz sa...

Ja, precis! :)