tisdag 3 juni 2008

Visst fan är jag bra.

"Hey, it's me again, I just arrived from Houston."
(ja, jag vet, det var inte sant, men vem kan neka sig lite vers-kopiering från ZZ Top så här på tisdags-kvällen?)

Jo tack, jag har haft det bra, kom just från faderskapet, det är inte klokt hur lika vi är, och han kan lätt driva mig till vansinne inom några minuter, ett vackert släktdrag som både han och jag delar. Kanske till fördärv för resten av mänskligheten, men det är så det är.

I alla fall har jag ordnat till hans tv, fixat kanaler, och (dare I say?) klarade av att göra det som två karlar tidigare gått bet på. (hepp!)
Där kom jag och bara mixtrade lite med fjärren och vips så var kanalerna som fadern hade önskat.

"Men du kan ju det här!?" utbrast faderskapet "Vad bra du är!"
"Ja, visst är jag." sa jag, för falsk blygsamhet ligger inte för oss i vår släkt.

Så, visst fan är jag bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter på jobbet. Tänker att det kanske skulle passa med garaget fredag eller lördag? Det ska ju bli hett som i en grill och där finns ju "tändvätska" dessutom, hihi. /För jag har mer pengar än ett HÄSTARSLE/

Shirouz sa...

*garv* Tro det? Här är det precis tvärtom, jag har mer hästarsle än pengar. *gnägg*
Garaget låter som en hit dock, jag är på, vi får höras och dra upp planer. :)