tisdag 22 april 2008

Jag fattar!! Jag fattar!!! Jag fattar inte...

Jag är en väldigt komplex person... Sitter just nu och tittar hur man lägger upp kommentarerna så de visas på "första sidan" eftersom jag tänkte det kunde vara trevligt.
För vem det skulle vara trevligt vet jag inte så noga än, mer än för mig själv då.
Som sagt, jag sitter och läser och som vanligt så läser jag instruktionerna på engelska, på något sätt har jag lurat i mig själv att jag fattar så mycket bättre då, eftersom det varit mitt modersspråk på internet så länge.
Och så hör jag mig själv utbrista...
"Jag fattar!! Jag fattar!!! Jag fattar inte..."

Så... Där är jag nu. Jag fattar men fattar inte.


*lite senare*
Jodå, nu fattar jag precis hur det ska gå till, men nu är jag för uttråkad att göra det...
Stekpannan i köket viskar om frasiga omeletter och stekta röda tomater och bröd därtill...
Vem är jag att inte lyssna till sådana locktoner? :)

Inga kommentarer: